7 aylık oğlum 6 saatte bir beslenmek istyr. Emzirme veya sütümü biberonla teklf edyrm çümkü emzirme süresi çok kısa oluyor. Toplamda 100 cc zor içiyor 6 saat üstüne . Daha sık verdğmde ise 30 cc bile içemeyor. İştahszlıl mı bunun adı? Kilosu 9 . Kilosuna göre az beslendğini düşünüyrm. Bu duruma akıl sor erdremedm