Kızlar bebeğim 20 günlük gaz sancısı çekiyor. Gaz damlası aldım ama her gün vermiyorum. Kakasını çok güzel yapıyor diye gazını da çıkarıyodur sanıyorum bilmiyorum. Ama şuan sancılı. Dün gece 12de vermiştim şimdi versem sıkıntı olur mu ve her gün vermem gerekiyor mu acaba