Eşim cezaevinde gardiyan olarak çalısıyor 1 aylığına karantinaya gitti bu sabah istanbulda hiç kimsem yok 7 aylık bebeğim var bu ara disten dolayı çok huzursuz atesleniyo ailemin yanına gitmek istiyorum ama izin alamıyorum kaymakamlık bağlanmıyor daha önce hiç yalnız kalmadım naparım ne ederim hiç bilmiyorum sabahtan beri ağlıyorum kaymakamlıkte tanıdığı olan izin belgesi için yardımçı olabilecek kimse varmı