Marjinal_Anne2 çok çok memnunum kesinlikle alın. Emzirme sırasında diğer göğüsten gelen sütü topluyor, hem üzeriniz ıslanmıyor hem de sütünüz ziyan olmuyor. Sürekli kullanırsanız her geçen gün daha çok süt topluyor. Ben buzluğa atıyorum gün içinde biriktirip. Vermek isterseniz kaşıkla verebilirsiniz ilk başlarda meme tutamadığı için bebeğim ben kaşıkla veriyordum. Elektrikli pompayı hiç kullanmadım mochiden sonra. Mor kapak, üzerine toz vs gelmesin diye ama çantada taşımak riskli olabilir içi doluyken. Tıpası var ama silikon olduğu için ufak bir baskıda dökülebilir.