Hazal22 Kızlar yardım lütfen bu kaçıncı postum ben bile unuttum😔Bugün 48 gün oldu gecmeyen meme açım artık farklı bi seviyeye ulaştı resmen.göğsümün ucunda hiç bi şekilde yara kanama vs yok artık ama bebeğim mememi alırken aşırı derece de canım yanıyor sonra uyuşuyor .var mı bunu yaşayan bu bir iyileşme belirtisi mi çevremdekiler öyle söylüyor😔
Cancancan Hazal22 evet canım yara iyileştiğinde ağrı bir süre daha devam ediyor. Ama kızarıklık falan varsa mantar da olmuş olabilirsin .