Yenianne0103 Oğlum bir buçuk aylık.hareket ederken ya da kucağıma alınca çok hafif kıt kıt sesler geliyor.oğlumun canı acımıyor bir tepki vermiyor ama ben korkuyorum biraz.Aynı durumu yaşayan var mı?Doktora gitmeye gerek var mı sizce?
barbarosunannesi Yenianne0103 o aylarda bizim de çok oluyordu alırken korkuyorduk doktor kemiklern sertleşmesi zaman alıyor normal demişti