minnosunannesi06 Kızlar bebegimin bugün 4 aylik asisini@ yaptırdım eve geldimde dus aldırdım bişey olur mu
minnosunannesi06 Ati22 ben de gelir gelmez dış aldırdım virusten dolayı ondan etrafimdakiler yikama çocuğa bişey olur deyip duruyorlar
GuiltyLive Benim bildiğim yıkanmaz bunu 8. Sınıfa giden çocuklarda söylüyorlar ben hayatta cesaret edip hemen yikamam
Elifliyam minnosunannesi06 bildiğim kadariyla sadece verem aşısı vuruldugunda 3 gün su degdirilmiyordu dier asilarda yaptirabilirsin demişti ebemiz
Bho Bende sordum hem doktora hem ebeye yıka dediler 2. Ayda ki verem aşısında yıkanmıyor sadece . İyi yapmışsın yıkamakla virüsten ötürü insan eve gelince pislenmiş gibi hissediyor zaten
Ati22 FulyaSK o zaman bizim hemşire yanlış söylemiş olabilir bana söylenen yikayabikirsin sadece 2ay asisinda yikatmiyoruz .