Merhaba birşey sormak isterim benim 19 günlük bebeğim ğögüs kalkanı kullanıyorum bebeğim emiyor şükür sağma çok yapmıyorum eğer sızlama varsa mastite döndermesin diye sağıyorum onuda hemen biberonla veriyorum çık sık değil. Benim sorum ğöğüs kalkanım da sütlerim dolu dolu oluyor bende mama poşetine gün içerinde dolan sütleri ekleyip 150 ml olunca buzluğa atıyorum gün saat yazarak. Hani gece ayrı gündüz ayrı yapmıyorum sıkıntı olur mu ? Ayırt etmem mi gerekiyor ?
ben gece de biriken sütümü gündüzdesine ekliyorum 3 gün buzdolabında durmadan hemen buzluğa atıyorum böyle ilk başta avuz sütlerim vardı ğöğüs kaşında biriken hep poşetledim şimdi çözüp veriyorum sıkıntı yok dimi