Cosmosmom Bende sormak istiyorum? 3.5 aylik bebegim var.Basindan beri sagiyorum 2 saatte bir sagim yapiyorum. Birinden 100 - 110 cikiyor normalmi? Birde gece sagdiklarimi gece gunduz olarak ayirdim,gunduz sagdiklarimida ayirdim.Bebegime verirken gece sagdiklarimi gece gunduz sagdiklarkmi gunduzmu vermeliyim???