Selamlar kızlar 1 aylık bebeğim var yaşadığım şehirden farklı bir şehirdeyim şu an bugün burda yaptırdım bebeğimin 1 ay aşısını.Su an devit 3 damla kullanıyoruz sağlık ocağından vermişlerdi 15.gün başladık burdaki hemşire bi tane daha damla kullanmanız gerek elimizde yok eczaneden alın dedi emin değilim ama adi ferum sanırım şimdi kendi hemşiremi aradım o da birilerine sordu falan çok emin değildi sanki o 4.ayda kullanılacak dedi.ne yapmalıyım siz neler kullanıyorsunuz.Allah mecbur etmesin tabi ama doktora gitmek bile ne büyük nimetmis kızlar bu durum çok zor😏Rabbim kurtarsın tüm insanlığı bu virüsten