Anneler 16 gün önce normal doğum yaptım epizyotomi yapıldı doğumdan beri dikişlerimin yanında enfeksiyon oluştu 1 haftadır da o bölgeden yeşil akıntı geliyo batikonla temizliyorum hijyene dikkat ediyorum ama çok acıyor ayakta duramıyorum uzun süre oturamıyorum doktora göstermiştim doğumdan 4 gün sonra sivilce gibi bişey antibiyotik geçirir dedi antibiyotik çoktan bitti hiç bir işe yaramadı başına böyle bişey gelen veya çözüm önerebilecek olan var mı malum virüs olaylarından doktora da gitmek istemiyorum tekrar