Ben 5,5 aylıkken falan başlamayı düşünüyorum tadımlara. Yemek yerken kucağımda oturuyor genelde o zaman kendi yaptığımız ev yoğurdu var ondan serçe parmağımla tattırdım sadece. Bide bugün kontrolüm altında salatalık emdi 😀
İlerde hep yemek yiyecek zaten şimdi verebildiğin kadar sütünü ver bence