Egeninannesii
[bilinmeyen] ben kendim ateslendigimde sirkeli su yapmıştım o an iyi geldi ama sonra yine çıkardı sirke iyi değilmiş yani
Yusufunannesi
[bilinmeyen] çocuğunuz turşu değil, ateşi çıkınca sirke sürerseniz sadece sirke kokar, bilimsel hiçbir açıklaması yok ateşi düşürdüğünün, illa bir sıvı değsin istiyorsanız ışık duş aldırın.
deletedmom4842
[bilinmeyen] Sirke ateşi kısa süre geçirir ama daha fazla artırarak geri gelir yanlış bir çözüm
qulistann
[bilinmeyen] kardesim bebekken annemde sirkeli su yapmisti once gecti sandik daha sonra havale gecirdi bnce yapma
Ipekk
[bilinmeyen] damarların ani büzülüp genişlemesine sebep olablir bu nedenlede ateşi daha çok yükselir yapmayın
ElifAlya
[bilinmeyen] sirke ve limon icin doktor asla dedi. Atesi dusurmek icin koltuk altina kasiklarina ilik suyla kompreks yapilmali ve 38 dereceden sonra 4-6 saatte bir calpol verebilirsiniz . 4 ay asisini cuma gunu olduk ve bizimde atesimiz en fazla 37.8 e cikti ve ara ara 37.5 a indi sabaha kadar. Surekli takip ettim. Islak bez uyguladim ve 2 kere de 4 saatte bir calpol verdim.Ertesi gun oglene kadar normale dondu cok sukur🌸🙏
PrensSelim
[bilinmeyen] sadece ılık su ile alnına koltuk altına diz altına pamuk koyun daha faydalı en azından sade su yani
teachersrn
[bilinmeyen] kesinlikle yapmayın en güzeli ılık duş