Spinal anestezi ile doğum yaptım. İlk 4 saatlik süreçte herşey çok güzeldi, ağrı his yoktu..
Şu anda bebeğim 7 ayını bitirdi, 7 aydır bitmeyen baş ağrısı ayağımı yere terliksiz bastığımda kesi yerinde batma hâlâ devam ediyor.
Kesi yerinin arada şişmesi de cabası..
İğne vurulan yer ve çevresi durduk yere hiç birşey yokken batıyor.
Bu sorunların olacağını ve sütsüz nescafe, bitter çikolata, günde 3 litre su içmem gerektiği söylendi. Hepsini harfi harfine yaptım.
Sonuç aynı, çevremdekiler bir ağustos geçmesi gerekiyor üzerinden tam anlamıyla iyileşmem için diyorlar 🙅🏻♀️🙅🏻♀️🙅🏻♀️