Esilaninannesii miracin_annesi_ Mevara kızlar biz bi yolunu bulduk inşallah bi sıkıntı çıkmazsa yarın yola çıkacağız Adana dan bi tanıdık karakoldan izin çıkarttı plakaya Adana’dan birisi gelip bizi alacak
CennetKapim Esilaninannesii nasıl yaptı acaba. Bizde kızımla kaldık memlekette. Eşim ankarada. İkametgah ankarada , henüz başvuruya yanıtta gelmedi 😔
Esilaninannesii Subat-mert CennetKapim tam olarak bilmiyorum onu eşime sorayım da karakolda tanıdıkları varmış aradı plakaya ve bizim bilgilerimizi aldı izin çıkarttı ben öğreneyim ayrıntılı yazarım tekrar
CennetKapim Mrbmrb bu kadar zor olmamalı ama keyfe keder bir yolculuk olmayacak neticesinde. Birde sokağa çıkma yasağı var. 🤦🏻♀️ Elimi kolumuz bağlı kaldık ya…
Mina181019 Mevara eşi memur olduğu için şehir dışına çıkması yasak arkadaşımın babası kaymakamdan izin aldı babasıyla arabayla bıraktı sonra babasıyla arabasıyla geri döndü cnm
Mevara Mina181019 peki babasının dönmesi için belli bir gün vermişler mi canım. Benim eşim gelmek istiyor biraz kalıp öyle gitmek istiyoruz bir yere de soramıyoruz ulaşılmıyor
Mina181019 Mevara 1 gün babası kalıp geri dönmüş kaymakamlığa çıkın izin isteyin bebeğiniz olduğu için verecektir inşallah
Esilaninannesii Arkadaşlar bizim karakolda amir yardımcı oldu seyahat izni yazdı Memleketten araç gelip bizi alacak varsa tanıdığınız filan daha kolay oluyormuş bu işler biz 2 3 hafta uğraştık alamamıştık