Cümleten selamun aleyküm 😊🤍
Aylardır süt alerjisi ile uğraşıp durduk ve şükür ki yendik. Şu ana kadar alerji maması veriyordum. Alerjimiz bitince normal mamaya dönüş sağlamak istedim. Doktorumuza sordum Aptamil Junior adlı mamayı önerdi lakin bulamıyoruz. Bulamadıysanız farklı bir mama deneyin dedi örneğin diye sorunca farketmez dedi
Alerjiden önce Aptamil kullanıyordum. Onunla mı devam etsem diye düşünmedim de değil. Sizlerinde fikrini almak istedim 😊
Oğlum 1 yaş 2 aylık. Hangi mamayı tercih edersiniz ? 😌