Gmzakn bence bebekten bebeğe değişiyor aynı her bebeğin emzik tutmaması gibi. eğer bebeğin iştahlı ise emzik filan da tutuyor memeyle karıştırmıyorsa bence biberona da alışmaz biz de öyle oldu en azından hastanede daha emziği tuttu biberondan mamada yiyor, emiyor da, sağdığım sütü de biberondan içiyor ama çok iştahlı bir bebek olmasının etkisi var bence.