Kızlar hamilelikten önce lazere gidiyodm ancak hamilelikte lazere gittiğim klinik doğumdan sonra yapmamizi ve bu süreçte ağda değil sadece jilet kullanmamı önerdi ben hamileliğim boyunca jilet kullandım doğum yapalı on gün oldu malum jilet olunca hemen çıkıyor ve ben tüy konusunda çok takıntılıyım günlük alıyodm hamilelikte jiletle şimdi on gündür alamıyorum ne zaman alabilirim şimdi dikişler için sorun olur mu siz ne yaptınız