Deletedmom260 Tatlış anneler, bebeğinizin cildine ne sürüyorsunuz? Zeytinyağı kullanıyorum ama tüylenmeyi ilerde arttırır diye korkuyorum. Bebek yağlarında kimyasal vardır diye kullanmıyorum sizler ne kullanıyorsunuz 🤔 Karınca yumurtası yağı kullanan var mı?
Yigidom Deletedmom260 cocugunz cildine zeytinyağı sürmeyin dr. Alifuat kesinlikle zeytinyağını sürmeyin diyor bi instgram hesabındaki yazılarını okuyun. Ben ilk günden beri Hindistancevizi yağı süryrm
Yigidom Deletedmom260 doğal yağ içinde asit yok zeytinyağı asit oranı Yüksek bir yağ diğer bebek yağlarıda ne olursa olsun kimsayal bence doğal değil , dr.alifuat serper Hindistan cevizi yağınını öneriyor
Contesmadame Deletedmom260 ben doğduğu günden beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum organik olduğu için ayrıca çok güzel kokuyor 😊
YavruKartal Deletedmom260 Zeytinyağı sürmeseniz daha iyi aslında pek tavsiye etmiyor doktorlar. Ben Frei Öl bebek yağını kullanıyorum tamamen kimyasaldan uzak ve bebekler ellerini sürekli ağzına soktuğundan yenmesinde sakınca olmayacak kadar bitkisel.
kubrafg Ben hipp bebek yagi kullaniyorum canim bi de bubchen nemlendirici,ama cildi kurursa kullaniyorum her zamsn degil
Yusufyigit-1 kubrafg bunchen in süt nemlendiricini yüzüne sürüyorum bazen çok güzel geliyor biraz pahalı ama beğendim
Yusufyigit-1 Deletedmom260 sadece zeytinyağı sürüyorum yaklaşık 1 yıldır her banyodan sonra.. çok abartmamak şartıyla kıllanma yapacagını düşünmüyorum.