Bu dönemlerde yeni özelliklerinden dolayı beyinlerine daha fazla sinyal gittiği için bebekler hem stresli hem de tedirgin oluyorlarmış. Biraz kendinizi onun yerine koyun çok korkmuş durumda ve size ihtiyacı var. Kendini güvende hissetmeye ihtiyacı var. Ben ona sürekli her şeyin yolunda olduğunu, bunların çok normal olduğunu söyleyip sarılıyordum. Güvendesin, biz hep yanındayız, sana bişi olmasına izin vermeyiz gibi. Bebek ne anlayacak diyor insan ( ben şahsen öyle demiştim) ama sanki anlıyormuş gibi de daha sakin oluyordu.🤷♀️