Morcivert061 Arkadaşlar kullanıp memnun kalan varmı. Yenilendikten sonra sızdırıyor dediler. Kullanan varsa bilgi verebilir mi?
gokalpkus Morcivert061 yenilendikten sonra bebeğimin geçen pişiği tekrarladı maalesef 🤦🏽♀️ eskisi geçirmişti 2 ay kullanabildik değiştirdiler. paketi açar açmaz plastik kokusu geldi zaten sonrada pişik tekrarladı
Yurdanur Morcivert061 kullandım va hiç memnun kalmadım taşırmasını geçtim üst katmanı ince tül gibi resmen bebeğimin poposuna yapışıyordu çok rahatsız oldum bi daha kullanmadım
Morcivert061 Solocann12345 hadiya dün internetten denemek için sipariş verdim ama pişman oldum daha kullanmadan
zeynepalp Kullanıyorum çok memnun olduğumu söyleyemem ama fazla çiş olduğunda zaten bütün bezler sızdırıyor. Oğluma kızarıklık yapmayan tek bez. Ama kesinlikle eskisi çok daha güzeldi
Birkoalaanasi 7 aydır canbebe kullanıyorum, bizde pişik sıkma iz bırakma ve taşırma sorunu olmadı. Tabii bebek bezi bebekten bebeğe değişiyor pişik konusunda.
Ceydakoruc Morcivert061 ilk doğduğunda kullandım ve derisi soyuldu hep piştikten hiç bir krem düzeltmedi primaya geçince düzeldi şuan prima ve molfix karışık kullanıyorum çok memnunum