210796 ay zaten şunların bebek aç kalır lafları beni benden alıyor. Görümcemin kızı 3 yaşında kahvaltı alışkanlığı yok. Bazen hiç yemez. Baştan alıştırmamış şimdi zorla vermeye çalışıyor o da almıyor. Zaten kendisi de yapmaz kahvaltı. E sen yapmazsan çocuk da seni örnek alır zaten. Neyse kahvaltısını yaptı bir gün bi saat sonra süt verdiler eline kız istemiyor zorluyor ve kız anne sütü emerken bile taze inek sütü veriyorlardı ben şok oluyordum. Neyse dedim ki verme acıkırsa kendi ister zaten. Kaynanam ordan diyor ki yok çocuğumuz ölür tövbe ya dedim sizi böyle mi kandırdılar senelerce niye ölsün dedim e açlıktan ölür diyo millet günlerce aç kalıyor bie şey olmaz dedim verdirmedim kız 2 saat sonra süt istedi. Bu nasıl mantık çözemiyorum. Ağzı boş durursa açlıktan ölür 🤦🏼♀️