Sssssssssssss 4 aylık bebeğimin parmağında çıkmış ne olabilir ?!! [url=https://hizliresim.com/ysxgFh][img]https://i.hizliresim.com/ysxgFh.jpg[/img][/url]
minikcicegim Sssssssssssss benim ayak tırnağımda oluyo bazen uzayan tırnağım ete saplanınca öyle oluyo ama yanlış bişey söylemek istemem
Cerenimom Sssssssssssss tirnak batmasi gibi olmuş orasi iltihap kapmis gibi sanirim derinden kesmişsiniz
Sssssssssssss Evet biraz derinden kesMiş olabilirim Çok sağolun peki nasıl geçebilir zaten cuma günü aşıya gidicez bugün risk alıp bi daha gitmek istemiyorum
Prensinannesii06 Sssssssssssss iltihap kapmış tırnak batması benim oğlumda da oldu pişik kreminden sürdüm hep öyle geçti
LeylaNur Sssssssssssss Batık olmuş derin mi kestiniz acaba? Pişik kremi varsa ondan sürün yoksa pamuğa zeytinyağ damlatıp sürebilirsiniz
KbrUmayAda Sssssssssssss tırnak batması olmuş benim de kızımın ayak paş parmağında çıkmıştı doktor tırnak batması demişti çok uzamadan düz şekilde kesin tırnaklarını