Deletedmom336 20 yas altina sokaga cikma yasagi var malum asiya gotururken her hangi bir izin aldiniz mi ceza yemeyelim yoksa zaten bebek tek basina cikamaz birsey olmaz diyip goturdunuz mu
Eesmaaanur Deletedmom336 aynı şeyi ben de merak ediyorum. Haftaya biz de gidicez nasl olacak bilmiyorum. Doktorumuzu arayıp sorucam en iyisi bu olacak
Deletedmom413 Deletedmom336 Aşı kartinizi gostermeniz yeterli diye biliyorum Maske eldiven sart bide oyalanmadan evinizin ordaki saglik ocagi olmasi lazim Eesmaaanur
Yadi32 Deletedmom336 ben almadım sorarlarsa aşı kartı yeterli olur diye düşündüm polis de gördü sağlık ocağı karakolun yanında soran da durduran da olmadı
deletedmom719 Deletedmom336 aşı kartınız yanınızda olduktan sonra sıkıntı olmaz diye düşünüyorum bizde çarşamba gideceğiz aşı kartımı alacağım sadece
Eesmaaanur Deletedmom413 sağlık ocağına gitmiyoruz biz kendi doktorumuza gidiyoruz. O da aynı şekilde olur herhAlde