Kuzuannesi Dogdugunda bile daha cok sutum geliyordu. 3.5 aylik bebegim iki gogsumden 1 olcek geliyor yetmiyor cocuguma. Su iciyorum bulgur yiyorum mal içeceği ictim yok. Galactago aldim damla yok.rezene kimyon iciyorum yok. Cocugum ac surekli mama versem kabiz oluyor bi caresi olan var mi allah rizasi icin
Sedaahmet Kuzuannesi ben hem hamileyken hem dogumdan sonra bol bol hurma yiyordum. Ve hurma susattiğı icin bol bol su iciyordum. Eşim eve kilo kilo hurma aliyordu 😂 bide cezerye cok yiyordum ve sütüm inanilmaz coktu. Oglum birinden emerken diger gögsümden süt akardi. Ama tabi bu bide kişiden kisiye degisir. Hurma bana süt yaparken sana yapmayabilir. Ben sürekli tatli birseyler yerdim. Ve bol bol su icerdim. Ama oglumu 8 aylikken sütten kestim .hamile oldugum icin. Şuan oglum 12 aylik. Bende 36.haftaligim ve hurma yiyorum hala. Ve hala gögsumde süt var. Ara sıra sağıyorum gögüslerim şişmesin diye. Bence sizde hurmayi bi deneyin.
mikkonunannesi- Kuzuannesi dereotu çok süt yapıyor diyorlar gögüsün dolmasını bekleyin elinizle sürekli sağın
Zozan-harman Rezene cayi bol bol ic ben de bol bol iciyorum sütüm artti suan da bile iciyorum sütü inanilmaz arttiriyor
BenMathilda Kuzuannesi Stres yapıp kafaniza takmamaya çalışın. Surekli kontrol etmeyin, akışına bırakın. Belki kendinizi sıktığınız içindir 🤔 Umarım duzelir, duzelmezse de uzulme guzel anne, onun rızkı belirlenmiş zaten dunyaya gelmeden evvel..
Kuzuannesi BenMathilda tebessum ederek okudum, iyi jiyetinizi ta icimde hissettim. Cok tesekkur ederim, hayatinizda hep gunesler acsin
Yigidom Kuzuannesi ben etkisini gerçekten gördüm ve bi kaç kişide sütü azalıp bi öok seyi denediğini sonunda bu cayla coğaldığını duydum inş sende de işe yarar
Kuzuannesi Aysenureskiturkk bestlak ile galactago icerikleri ayni birtek bestlakta melissa cayi var fazla oda ise yaramadi 😔
Aysenureskiturkk Kuzuannesi o zaman bana en cok süt yapan şeyde annemin erik hoşafı bol şekerli onu denemelisin benim gittiği zaman ben ikisini yapıyorum fazlaca gelıyor.
mikkonunannesi- Kuzuannesi mama da kullanın hem emzirme hem mama olarak devam etsin ne olacak ki sağlıklı olsun yeter stresşnşz azalır sütünüz belki artar
EEslem Kuzuannesi cnm aktarda milk tea diye bi cy var kup seker seklinde gunde 2 kere iicy 1 su bardagi sicak suya 3 tane atiyrm o kdr iyiki fiyato 30 tl falan
Papatyaseverr Kuzuannesi canım bebeğini biberonla besliyorsan eğer gögsüne al biraz bebeğin ağızında gögüs değdiği zaman gögsün boş olsa bile süt üretip akmaya başlıyor makineler böyle sütü azaltıp gelmesini engelliyor bazen malesef
handekh Ben de yulaf inanilmaz sut arttırdı. Yiyebilir misiniz bilemiyorum ben basta pek sevmemistim. Sute karistiriyorum muz ve biraz balla tatlandiriyorum. Ben de gercekten ise yaradi deneyebilirsiniz :)
Deletedmom387 Kuzuannesi valla ben hiçbişi yemiyodum ama sütüm çoktu emzirmeyii 3 aylıkken bıraktık hala da çok fışkırır gelir humanna çayı içmiştim oda çoğaltıyordu ilk zamanlar zaten sonradan durduramadm hiç