Çorba kalıyorsa ısıtıp tuz atıp kendim yiyorum. Haşlama sebze oluyorsa, yemeklerin içine koyuyorum.
Meyve pürelerini yoğurtla yiyorum.
Sonra bin beşyüz kilo neden oluyorum 🙅🏻♀️
Sanırım annelik aynı zamanda sofradan en son kalkıp, tüm tabakları sıyırmakmış