Zehraninannesi demekki herkese farklı vurulmuş alışkanlıklarına göre ama kesinlikle, ben karmayı hastanede yaptırdım bacağından oldu diğer ikisini sağlık ocağında, hemşire şaşırdı aa bacaktan mı vurdular dedi ben ee nolmuş ki yanlış Bi şey mi dedim yok alışkın değilim koldan vursalardı ben bacaktan vursaydım ikisini dedi elim öyle alışmış dedi işte 😊