Sibelsu Bebeğim 7 aylık kafasında konak olduğu için birinin dediğini yapıp vazelin sürdum ama ne konak çıktı hemde bebeğimi yıkamama rağmen kafası yağlı kaldı . Bunu nasıl geçirebilirim😨
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sibelsu Konak için özel şampuanlar bile varken neden kulaktsn duyma şeyleri yaparsınız? Vazelin yağlı bir şey kıyafete bile sürününce çıkmıyor. Bilgim yok şampuanla iyice yıkayın sık sık..
Cinareymen Sibelsu canım doğal yollarla temizlemeye dene birde biraz karbonatı üstüne zeytinyağı sür onu masaj yapar gibi saç dibine sür 5 dk falan bekle sonra temiz yumuşak uçlu diş fırçasıyla temizle hemen geçiyor bizde de olmuştu tek seferde geçti. Vazelin ide bilemedim nasıl çıkar gazlı bez gibi gözenekli bezin varsa nemlendir onunla sil aralarına dolar çıkar belki
Zeynep30 Sibelsu badem yağı veya zeytin yağı sütün bebeğinizin saçına biraz beklesin konaklar yumuşasın daha sonra ince uçlu tarakla tersine doğru tarayın konaklar dökülecektir sonra şampuanla yıkayın yağ kalmaz🌸 benim kızımda da oldu bu şekilde yaptım döküldü ilk seferde
Sibelsu Offf ilk defa birinin dediğini yaptım . Öyle pişman oldum ki . Asla kimsenin dediğini yapmiyacam . Lütfen bilgisi olan yazabilirmi . Çok tedirginim
Cinareymen Sibelsu şuan alabilme şansın varsa al canım ama konak şampuanı vazelin geçirir mi bilmiyorum. Evde tülbent varsa nemlendir ip bikaç defa silsen belki çıkar
Sibelsu dbm . Şampuan kullanmıyorum . Dalin sabun kullanıyorum . Ama vazelin yağını geçirmedi . Şuan önceliğim o yağı gecirmek . 😔
Zeynep30 Sibelsu birşey olmaz merak etmeyin o vadelinin yağıdır çok sıcak olmayacak şekilde yıkayıp şampuanlayıp tekrar durulayın geçer mutlaka 🌸
dbm Sibelsu işte yağ geçmesi için şampuanı sormuştum. Şampuanlayıp yada sabunlayıp kafasında biraz bekletsen sonra yıkasan daha iyi olabilir sanki.
Ecemaydemir Sibelsu benim kızımdada var zeytin yağı sürün 10 dk sonra hafif hafif bit tarağı gibi ince tarakla tarayın zaten konak şampuanları var ben mustela aldım iyi geliyor
Ecemaydemir Sibelsu geçer geçer biraz fazla şampuanla hiç endişelenme yani vazelinde yan etki yapmaz ama genelde bebeğe zeytinyağı öneriyorlar kremler falan için daha çok erken panik yapma biz anneler bazen her duyduğumuzu çaresizlikten uyguluyoruz bu bilgisiz olduğumuzu göstermiyor fazla düşünmekten hep bunlar😬
Ballokma Sibelsu canım bi şampuan al sen benek şampuanı onunla yıka bebeğini. Şimdilik bi tülbent falna varsa ılık su doldur yanına onunla sil bi kaç kere ama şampuansız çıkmaz sanki
3meleginannesi Sizin icin internette araştırdım bayagı siz de bakmissinizdir belki,ilginctir fıstık ezmesi sürün yazıyor.kendimiz olsak uygulamasi kolay da mevzu bebeklerimiz olunca yapması zor.sacları kısaysa kestirin diyecem de ben olsam ben de kıyamam herhalde