Ceydakoruc Bebeğim 3 aylık doğduğundan bari emiyor sadece arada günde 1-2 defa mama veriyordum ve son 1 haftadır mamayı asla içmiyor öğürüyor ağzına akanı yutmuyo çıkarıyo ama memeyi verdiğimde çok güzel emiyo acaba neyden dolayı mamayı reddediyor?
Ceydakoruc Yaren2901 baktım her zamanki gibi aynı tadı bebelac gold kullanıyodum sipariş verdiğim bebelac gold nutricare gelmiş aslında tadı aynı gibi ama ondan içmiyo olabilir mi
[silindi] Ceydakoruc denemekte fayda var belkide artık mamayı istemiyor sadece anne sütünüde isteye bilir
Ceydakoruc [silindi] ilk başta uzayan sarılık oldu doktorun tavsiyesiyle başladık şuan sütüm ilk 2 aya göre çok daha güzel geliyo ondan olabilir demek ki bu hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim
Ceydakoruc TheLittlePoncik önceden 60-90 arası veriyordum bitince ağlıyordu son 1 aydır hep süt yapacak şeyler tükettim kendim hissediyodum arttığını şimdi ağzına mama sürdüttürmüyo demek ki ondan dolayı çok teşekkür ederim
Ceydakoruc TheLittlePoncik peki mastitle sütün fazlalığının bir alakası var mı acaba biliyor musunuz ilk bebeğim daha 21 yaşındayım pek bişey bilmiyorum 😌
[silindi] Ceydakoruc benim bebeğim küvezde kaldi bizde mama verdik ilk iki ay tek tük sonra kendiliğinden birakti verdiğimde almadi bile arada meme reddi bile yaşadik aç kalmasin diye mama vermeyi istıyoruz ama bazı cocuk anne sütünü istıyor saatlerce emecek o
[silindi] Ceydakoruc mastit süt kanallarının tıkanmasi gögüsün tam başaltılmamasi sürekli emzir bebeğini bişi olmaz gögsüne masajda yap baktın cok agrı sert gögsün süt sağ ama ateş üşüme gelirse dr. Başvur
TheLittlePoncik Ceydakoruc bildiğim kadarıyla bebek memeyi boşaltmazsa süt kanalları tıkanıyor mastit o yüzden oluyor. Emzirdikten sonra hala dolu gibi hissediyorsanız sağın fazlasını buzluğa koyarsanız. Sütünüz varken mama vermenize gerek yok bence