Ahsenveannesi Merhaba kızımın 40′ı çıkmadan sütümü sağıp buzdolabında ki buzluğa koymuştum. Kızım şuan 4 ay 10 günlük oldu buzluğa koyduğum sütü verebilir miyim bişey olmuş mudur süte. Ne kadar zamanda saklamalıydım. Cevap verirseniz şimdiden teşekkür ederim🙏
Burciny Ahsenveannesi bende sağıp koyuyorum ama sizinki biraz uzun zaman olmuş riske girmeyin bence vermeyin çünkü 3 Ayı geçmiş
GunesliHayat Ahsenveannesi anne sütünde 3 kuralı oluyormuş. oda ısısında 3 saat buzdolabında 3 gün dondurucuda 3 ay sağlam kalıyormuş süt.
Ahsenveannesi Burciny teşekkürler evet ya kızım şuan fazla doymadigi için versem mi dedim ama vermicem