Seyma16 ben de asla sallamam diyordum ama huysuz ve gazlı bir bebeğiniz varsa susması ve uyuması için her şeyi yapıyorsunuz malesef. Benim bebeğim de asla sallamadan uyumuyor. 2,5 aylık olduk. Ama ben memnunum uyusun da nasıl olduğu önemli değil. Sizin için de çok erken uyku eğitimi vermek. Genellikle 4. Aydan sonra uyku eğitimi veriyorlar