Kızlar bebeğim 7.5 , aylık malesef karyoladan düştü tutamadım sağ tarafına düştü ve yüzü morardı buz koydurmuadi durumlardan dolayı hastaneye gidemiyorum doktoru buz köy hafif ovala dedi ama görmeden pek birşey de söyleyemiyorum dedi morluğa ne iyi gelir Fikri olan var mı ilk kez düştü çok korkuyorum