Mubu81 bişe sorabılırmıyım ☺️ kan damlasına ne için kullanıyosunuz yanı bi test falan yapıldı kansızlık çıktı ondanmı yoksa normal vitamin gibi takviye amaçlımı..4 aylık bebeğim var ve d vitamını dışında bişe kullanmıyorum kan damlasıda kullanmam gerekirmi acaba doktorumuzda bişe demedi