Esm
[bilinmeyen] bebeğinizde ağlamak huzursuzluk yoksa nir sorunda yok boşu boşu pis hastaneye hötürmeyin benim kızım da da oluyor aynı aylardayız 15 günlük buyuğuz biz sizden ara ara oluyor bir problem yok
GmzSnn
Benim iki oğLumda her renk her çeşit 😂 yapardı bi kere biLe korkmadım niyeyse hiçte sorun yaşamadım ama siz yinede doktorunuza danışın 🤭
Retina
[bilinmeyen] benim doktorum bebekler balgamı kaka ile atar demişti.siz kakayı takip edin tekrarlarsa götürün tabi doktora.( belki süt alerjisi gibi bişey olabilir)
Emine
[bilinmeyen] bildiğim kadarıyla süt alerjisinde kanlı kaka oluyor
Busraakkas
Arkadaşlar ayrı post açmayım bnde sorayım kusura bakmayın sizin posta karıştım ama benim oğlum da 4 aylik oldu bugün kakasinda sürekli beyaz beyaz sindirilmemis sutler ve köpükler vardı neyde kaynaklanabilir acaba hic böyle olmamıştı
Busraakkas
[bilinmeyen] anne sütü mu yoksa mama mı iciyor bebeginiz genel de mukuslu kaka süt alerjisinden kaynaklanıyor ama testlere tabi olması gerekir siz doktorunuza danışın en iyisi 😚