Arkadaşlar merhaba. Postlarım genelde uykusuzluk üzerine. Yaklaşık 4 aydan beri bebeğim gece saat başı uyanıyor. Bir çok yol denedim ama çözüme ulaşamadım. Zaten emerek uyuyor desteksiz uyutma şuan için hayal gibi. Bebeğim ilk başta emziği almıştı sonra mükemmel annelik ve memeyi bırakır korkusuyla emzik alan bebeğe emziği vermekten vazgeçtim. Ama tabi bu kadar yorucu bir süreçle karşılaşacağımı bilmiyordum. 4.ayda tekrar denedim bu sefer almadı. Şimdi de diş çıkarıyor ve rahatlamak için sürekli memede kalmak istiyor. Pırasa sapı havuç diş kasiyici bunları ağzına almak istemiyor. Som 1 haftadir uykuya dalarken memeden çıkarınca kazagimi emiyor, parmağını emiyor. Acaba emzik tekrar demesem diş yapısına zararı olur mu