lgulay Normal doğum yaptım bebeğim 3 aylık hala regl olmadım.menepoza girmiş gibi terleyip soğuyup duruyorum .siz ne zaman regl oldunuz kızlar🧐
Sema99 lgulay iki Doğum yaptım ilkinde üç aylıkken oldum ikincisinde 4 aylıkken oldum ama sütüm direk kesildi korumadı yani üçüncü doğum oldu Sudan 34 günlüğüz bakalım bu nasıl olucak
lgulay YamacDemirinAnnesii ArinDoanEkmen Esraabrklu KaraKedi Lavinimm [bilinmeyen] Emine Marguerite maaşallah erken olanlar çok şanslı yaz zaten sıcak bide hormonlardan dolayı terlemek çok daha ağır oluyo
Lavinimm lgulay lgulay Doğum yaptım kanamam 38 gün sürdü 1 hafta sonrada regl oldum ve bebeğim 4. Ayına giricek 2. reglim bitti
AlpBebek [bilinmeyen] Normaldir. Ben 50 günlükken ilk reglimi oldum. Sonra her ay düzenli devam etti. Ama benim regl sürem 10 gün sürüyor. O açıdan biraz sıkıntılı. Hamilelikten evvel 7 gün sürerdi.
AlpBebek [bilinmeyen] Hamilelik öncesiyle karşılaştırın. Bir de sadece bir kere mi geldi yoksa devamı var mı diye de takip edebilirsiniz. 2 aya sezaryen kanaması kalmaz sanırım ama benim de bilgim yok tabii. Tamamen yorum yapıyorum şu anda :)
ArinDoanEkmen lgulay canım ben ilk doğumumda tam 9 Aydan sonra hastalandım. Şimdi 4 aylık bir bebeğim daha var ama hala olmadım