HaticeeAli Bebeğinizi nasıl besliyosunuz yani hangi öğünlerde anne sütğ veya formül mama hangı öğünlerde ek gıda verıyosunuz dengeyi nasıl yapıyosunuz bir günlük beslenme tablonuz nasıl ? Bazen ek gıda az mı verıyorum dıye dusunuyorum su sıralar bıde dişten dolayı iştahı kapandı
Usya34 HaticeeAli 3 ana öğün, 1yada 2 ara öğün veriyorum keyfine göre. Aralarda da emziriyorum. Yatmadan da rahat uyuması için muhakkak yoğurt veriyorum.
Myagz HaticeeAli ana öğünlerde emziriyorum emzirme aralarında ek gıda alıyor zaten şu an yarı yarıya olması lazım bi sür bi ek gıda almış oluyor
Aslimm merhabaa, benimki genellikle üç ana bi ara öğün yer ama bazen sadece bi kaç lokma bazen biraz daha çok bazen de hiç kendi nasıl isterse , tabi aralarda da emziriyorum
HaticeeAli Myagz aynen oyle eskıden uc ana öğün yıyodu aralarda emzırıyodum ara öğün yaomıyodum cunju ana oğünleri anca yıyofu uc bes kasık suan hıc yemıyo kahvaltı agzına surmuyo eskıden yerdı kılosu ıyı kılo alsın dıye cabalamıyorum ama versınde ıstemıyorum bıde halsiz dusermı yemezse dıye endıse edıyorum