Habis07 çok yeni doğumunuz . bol bol dua edin temiz hava alın güzel şeyler düşünün bebeğinizin büyüdüğünü oğlansa sünnetini düğününü kızsa düğününü büyütünce ne meslek sahibi olacak diye düşünün hayal kurun bebeğinize sarılın koklayın öpün sarılıp yatın mesela . Kötü düşünceler herkesin aklına geliyordur ben kimi zaman öyle felaketler düşünüyorum ki deli gibi ağlamaya başlıyorum ama sonra kendimi hemen toplayıp Rabbime sığınıyorum . Çokşükürkş sağlıklıyız bedenimiz tam bunu nasip ettiği için ne kadar şükretsek az değilmi . Allahım bizi kuzularımızdan kuzularımızı bizden ayırmasın birbirimize bağışlasın diye . Unutmayın Onlar bize muhtaçlar kendimizi ne sebeple olursa olsun asla bırakmamalıyız .