Kocam okumak için 1 yıllık Londraya gitcek.1.5 yaşında oğlum var.onu babaannnesiylemi koyup gitsem yoksa kocam yanlız gitse ve ben bebeğimlemi kalsam.çok karışık hissler geçiriyorum yaa😣ne yapacağımı bilemiyorum.siz olsaydınız napardınız?bir yanda kocam yalnız gitmesin istiyorum,öbür yandan bebeğimi çok özlüycem😞