mutlubakla hamilelik takibimi Mete sarıözkan yaptı. Kendisi için 10 çocuk doğururum kesinlikle gözüm kapalı önerebilirim. Bebeğim gelmeseydi eğer 41.hafta bitene kadar normal doğumu bekleyebiliriz diye konuşmuştuk benim kızım o kadar beklemedi kendisi geldi erkenden. Arkadaşım benim ardımdan Mete beye gitmeye başladı o da 41.haftaya kadar bekledi normal doğumu. Bebek gelmedi açılma yok sancı yok o yüzden sezaryen yaptılar. Atilla beye gidip hiç memnun kalmamıştım memnun kalan çok kişi var ama sanırım ben kötü bir anına denk geldim. Mete Bey muhteşem bir insan gerçekten kendisine çok saygı duyuyorum ve seviyorum