Feraye_ Bugun saglik ocagina gittim doktor bunu yazdi hanimlar aranizda kullanan varmi nasil veriyorsunuz bi yazarmisiniz😊
Gizemabc Feraye_ ben kullanmiyorum; ama ogrendigime gore kan damlalari bebegin kilosuna gore veriliyormus. 6500kiloysa misal 6 damla gibi. Ben de Sidefer kullanmaya baalayacagim bu hafta ayni sekilde kilosuna gore damla sayisini belirleyecegim sanirim.
Nes94 Feraye_ ferrumun içeriğinde paraben olması lazım sidefer kullanıyorum ben kilosuna göre oluyor ama sideferin oranı daha düşük olduğu için doktor gün de 10damla ver demişti 6 kiloyken