Bebeğim kulağı ile oynuyor ve çekiyor bunu sürekli yapıyor. Araştırdım ağrıdan olabilir ağlıyo ve huzursa diye ama hiç Bi sorun yok sürekli gülüyo oynuyoruz falan ama arada kulağını tutup çok şiddetli bir şekilde çekiyor bebeğim 3 aylık sizde yaşıyor musunuz?