Çocugum 7aylık olucak nerdeyse az kaldı ama gece uykumuz çok bölünüyo en fazla 2saat uyuyo sürekli kalkıyo her kalktığında emiyo emerken uyuyup kalıyo normalde en az 4 5saat kesintisiz uyuması lazım sizin bebekleriniz nasıl uyku problemi için neler önerirsiniz yardım bekliyorum yoruldum artık gerçekten