defnesmomm merlin_hypatia mustela stelatopia serisi atopik ve çok kuru ciltler için, bebeğinizde böyle bir durum var mı?
Cosmosmom merlin_hypatia ben yüz için kremini kullanıyorum bizde de kuruluk var balsam hiç kullanmadım ama kreminden memnunum
Bebegimcanim merlin_hypatia ben stelatopia kullandım çok kuru ciltli ama sürdüğüm andan itibaren 1 saat yaklaşık nem sağlıyor doktorum minidolin şampuan ve kreminin numunesini vermişti ondan daha memnun kaldım
defnesmomm merlin_hypatia Hımm anladım. Ben Stelatopia serisini değil ama Hydra Bebe’yi kullanıyorum. Losyon olanlar vücut için kullanılıyor. Minik bir pompa yüzüne de sürüyorum ben.
Cosmosmom Deletedmom277 yüz kremi ayrı vücut kremi ayrı olması lazım. Yüz kremi zaten ufacık bir şey tüm vücuda yeteceğini sanmıyorum :)
Deletedmom277 Cosmosmom Stelatopia balm ufacık değil büyük. İkisi ayrı ayrı almanıza gerek yok. Bize aylarca yetiyor https://ty.gl/exh0h3u ben bundan bahsediyorum
Drkebru Boş yere para verdim 200 lira hem kremini aldım hem şampuanını bizde hiç bir şeye fayda etmedi küçük boyu varsa bence denemelik al
merlin_hypatia defnesmomm onun yüz kremi var bende ama yeterli gelmedi nemlendirmedi o yüzden bu seriye bakmıştım
Cosmosmom merlin_hypatia vücuduna hydra bebe kullanıyorum vücut losyonu doktoru sadece yüzüne bu yüz kremini önerdiği için yüzüne yüz kremini kullanıyorum
Drkebru merlin_hypatia Ben sudocrem bebek bakım kremi sipariş verdim bir de onu deneyeceğim memnun kalırsam size de bilgi veririm
defnesmomm merlin_hypatia Hydra Bebe kullanın demedim ☺️ losyon mu krem mi demiştiniz ya, bence losyon alın, hem vücut hem yüz için kullanabilirsiniz demek istedim 💙
Turasra Ben kremini yüzüne kullanıyorum ara ara balsam sürüyorum vücuduna sadece balsam kullanıyorum . ikisi bir satılıyor zaten ayrıca hydra bebe yi masaj yaparken kullanıyorum rahatlatıyor gaz icin oda iyi geliyor 🤗