Tugraeda31 Kuzular tam 47 günlük bebeğim var, sadece beş dakika emip dalıyor uykuya. Uyandırdığımda da çok huzursuz oluyor ama doyması mümkün mü? Beş dakika emip 2 saat uyuması? Şu virüs yüzünden doktora da gidemiyoruz fikrinize ihtiyacım var 😞
aybukemom Tugraeda31 sütün bolsa doyar bide bazı bebekler memeyi çabuk boşaltıyor çeneleri güçlü bnm kızım hep beş dk ve altı emer eskiden beri üç buçuk aylık
Laek Tugraeda31 benim oğlumda 5 dk emerdi ama kana kana emerdi yani aralıksız. Doktorumuz doyuyor diyodu
Kubra01wi Tugraeda31 aynı benim bebeğim 10 dk emdiği 2 yada 3 kez olmuştur şuan 3 aylık olcak nerdeyse 5 dk da doyar. Kilo alımı normalse doyuyordur . Benimki ne agliyo ne huysuzlaniyodu çok mutlu gorunuyodu başta çok üzülüyorum doktora götürdüm kaç defa ama sonra kabullendim doydugunu dusunuyorum her bebek farklı napalim bende isterdim yarım saat emzirmeyi 🥺🥺😀
danyeliledilaraninannesi Tugraeda31 canim benim kizimda 3 bucuk aylik vallahi 5 bilemedin 7 dk emiyor vallahi 2 saat öyle duruyor vermek istedigim zamanda ögürüyor canim hic üzülme kafana takma bence doyuyorlar benim tahminim oyle cünkü dogdugundan beri böyle bazen bir umutla veriyorum 15 dk bilemedin 20 dk oda yok vallahi
Birkoalaanasi Emmek çok büyük bir iş yenidoğan bebekler için. Çok çabuk yoruluyorlar, uykuya geçmesini engellemek için sohbet edin konuşun. Yüzüne alnına dokunun 🧘🏻♀️ bu doktorluk bir sorun değil tüm yenidoğanlar hemen hemen aynıdır 🐨
Guni92_ Benimki de aynı annesi. Bazen 5 dakika bazen 8 dakika bazen 20 dakika keyfi nasıl isterse okadar emiyor 🤦🏻♀️
Sesem Uyandırın vermeye çalışın almassa doyuyordur en basit yöntem benimde öyleydi zar zor uyandırdım tekrar verdim kustu sanırım bebekler bizden daha akıllı 😀