Ben kızım doğduğundan beri giydiriyorum ne çekme ne solma hiçbir şikayetim yok.yıka yıka giydir.lcw bebek ve çocukta çok iyi.orada çalışan bir arkadaşım vardı bebek kıyafetlerinin birçok testten geçtiğini söylemişti.büyük giyimini ben de pek beğenmiyorum kalitesiz buluyorum ama bebeğine rahatlıkla alabilirsin