Anne13 Demir ilacına başladık 4 aylık olduk tadı Hiç güzel değil gerçekten pas gibi ben de tattım kızım kusuyor tadını güzelleştirmek adına bir şey yaptınız mi kızlar böyle içemiyor öğürüyor yavrum
Nurtalib Anne13 baska bi kan ilaci alin burada yaziyorlar sideferi bebegimiz sevdi diye bende sideferi deneyecegim eliimde ki bitince
Deletedmom245 Anne13 ben bir süre ferrum kullanmıştım tadı çok daha güzeldi bebeğim hiç sıkıntısız içmişti☺️
gonul0805 Anne13 4 aylikken mi başlanıyor demir ilacına 😯 eee bna sağlık ocagindan verdiler demir ilaci 10 günlük olunca başla günde 3 damla dediler oğlum 14 günlük 4 gündür veriyorum dogru mu yaptim bilemedim ki simdi 😟