hayriye_alp06 Sevgili anneler 6 ay oldu dogum yapali ve emziriyorum lakin kilo almanin onune bir turlu gecemedim hos benimde hatam var suursuzca yiyorum 😔yaptiginiz saglikli ama kiloda verdiren bir diyet listeniz var mi acaba benimle paylasabileceginiz?
Deletedmom819 hayriye_alp06 benim kilo problemim olmuyor. Ama çoğu yerde öneririm. Akşam yatmadan bir kase yoğurt bir kaşık sumak ile yiyin. Sumak yoksa bir kaç damla limon ile. Ablam o şekilde zayıfladı
Kuzuannesi hayriye_alp06 emzirirken diyet yapmamanizi oneririm. Ancak alerjiniz yoksa ara ogunlerinizi yapin. 1 kase yogurt 1 kase salata gibi. Ayrica tatli krizleriniz oluyorsa suyunuzun icine cubuk tarcin atmaniz sekerinizi dengekeyecektir. Gece uyumadam limonlu su icip yatabilirsiniz gun icinde icmeyin tansiyonunuz dusebilir.
Mucizem27 hayriye_alp06 kızım 14 aylık emziriyorum o kadar çok diyet yaptımki diyetisyene gittim olmadı akla gelecek herşey en son bir diyetisyene gittim emziriyorum vermem lazım ama aksine alıyorum dedim diyetisyende emzirirken diyet yapılmaz yapsanda alırsın dedi çünkü vücut su tutuyor ne zaman çocuğu sütten kestin işte o zaman verirsin dedi bilmiyorum belkide bünyeden bünyeye göre değişiyor ben ne yaptıysam veremedim sütten kesince inşallah 🤲🏻
babyandmomy Deletedmom819 emziriyor muydu ablanız? Bende hep görüyorum sumak ve yoğurt karışımı çok kilo verdiriyormş ama gaz yapar mı acaba?
Badevehande Emziren anneler için kürler var. Bende emzirirken çoğunu verdim ama artık çocuk büyüdükçe rahatladıkça tatlıydı poğaçaydı iyice yemeye başladım . Fitgünlük diye bir instagram hesabı var takip edin orda kürler ve diyet öğün tabaklar hazırlıyor.
Badevehande hayriye_alp06 vaktim olsa bende alırdım ama çok aç gezdim kızım hep kucak istediği için ben birşey yemeye vakit bulamadım
ertugrulbey19 Valla bende 5 aydır aşırı yiyorum hamilelikten daha betermiş emzirme dönemi ama napim dayanamiyorum şekerim düşüyor sanki çocuk emdikce 🤷🏻
babyandmomy Deletedmom819 tamam tesekkrler birde bunu deneym tabi sumak bulabilirsem korona ya iyi geliyor haberi cıktı sumak yok resmen piyasada yada ben bulamıyorum