Banuara üşütme anneden bebeğe geçmez diye biliyorum canım bolca emzir Bi şeyi yoktur inşallah ateşi VS var mı ki 🤔 8 kere falan kaka yapınca ishal oluyormuş o kadar yapıyor mu yoksa sulu kaka falan mı yapıyo bitki çayı 6 aydan sonra ıhlamur veriliyor, aile sağlığını arayabilirsiniz hasta olduğunu düşünüyorsanız doktorunuzla görüşün inşallah önemli Bi şeyi yoktur 🤲🏻