Reyhan4229 selam hiç sorun olmuyor uçak yolculuğun da benim oğlum 4 aylık ilk bi Dalaman’a uçtuk sonra da Almanya ya termosunu da aldım yanıma biberonunu da normal su şişesini de bebek olduğu için çok göz yumuyorlar sıkıntı olmuyor yani :) chek in sırası bile beklemiyordunuz o derece yani😂😂😂😂